Als je mij al langer kent, dan zal je mij vermoedelijk al eens horen zeggen hebben dat iedereen met een btw-nummer een potentiële klant kan zijn. Marketeers horen dit niet zo graag en vinden dit te kort door de bocht, maar in se is dat wel zo. Want zodra je een bedrijf opstart en je btw-nummer aanvraagt, komt de storm van bedrijfsmanagement achter de hoek gluren.
Hierdoor is mijn klantenbestand zeer divers en in tal van branches waaronder IT-sector, aannemers, sanitaire installateurs en verzekeringsmakelaars, artsen, copywriter, marketing sector, coaches, banksector, therapeuten, opleidingscentra, ....
Ik heb ervaring in zowat ieder bedrijfsdomein en weet perfect structuur te brengen in een onderneming. Geen copy-paste-aanpak, want elk bedrijf is anders en elke zaakvoerder heeft andere noden en wensen.
“Orde scheppen in de wanorde, processen optimaliseren, bijsturen en coachen… ik ontzorg en ondersteun de ondernemers in hun ondernemerschap en dat is ontzettend boeiend.”
De charme van de start-up kan snel veranderen in organische chaos als je bedrijf aan het groeien gaat. Er ontstaat een allegaartje van welbedoelde zaken die vroeg of laat meer tegen dan meewerken. En dat kan je niet tegenhouden, tenzij je effectief veranderingen doorvoert.
Blijf je hangen in de ongeregeldheid, dan kan dit mogelijk duur komen te staan.
Mijn ideale klant is de ondernemer die uit de chaos van de dag wil geraken.
Die voor zijn bedrijf, zichzelf en zijn medewerkers doelen wil vooropstellen.
Die duidelijkheid en verwachtingen schept.
Die een scherp perspectief biedt.
Die het organische wil inruilen voor structuur, zonder daarin verkrampt te geraken.
Die zijn organisatie wil voorbereiden voor de toekomst.
Dus enkel voor de ondernemer die zichzelf al overtuigd heeft dat verandering nodig is.