STRUCTUREREN

Wil jij graag minder chaos in je kantoor, maar het lukt jou niet?


Wat denk je, is dit herkenbaar voor jou?

  • je kantoor is geen oorlogsgebied, maar vlot werken is er ook niet bij. Alleen, je weet niet hoe je hier structuur in krijgt 
  • je legt spullen van hier naar daar, je bewaart documenten her en der op je pc en blijft dan maar in rondjes draaien elke keer opnieuw
  • je wil je bedrijf eindelijk structureel efficiënter maken, maar je weet niet hoe eraan te beginnen
  • je weet dat het hoog tijd is, maar denkt niet dat je het op je eentje kan


Wat jij zoekt, is:

  • duidelijkheid over de stappen in je traject naar een vlotte administratieve structuur die je moet zetten 
  • richtlijnen over hoe je dit praktsch aanpakt
  • inzichten over de verschillende oplossingen die op jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn
  • iemand die je bij elke stap bij de hand neemt, want je wil er niet alleen voor staan


H. Buffels uit Leuven

Al jaren zeg ik thuis:

- ik kan niet filen omdat ik niet voldoende mappen heb. We kochten mappen.
- ik kan niet archiveren omdat ik niet genoeg kasten heb. We kochten kasten.
- ik kan niet opbergen omdat we geen plaats meer hebben voor kasten, We kochten .... nee, geen nieuw huis. Maar intussen namen de IKEA-rekken ons huis over: in onze bureaus, de waskamer, de logeerkamer, de slaapkamer, het rommelhok.

Dat werd pijnlijk duidelijk bij de voorbereidende oefening: het nemen van foto's van mijn werkplek, mijn bureaublad, mijn kasten, mijn archief... auch!

Achteraf was het lonend om mijn tijd te steken in het nadenken en uittekenen van een simpele voor-de-hand liggende filing structuur om me het leven nadien gemakkelijker te maken.
Elke dag slinkt de tijd die ik verlies met zoeken.

Ik heb praktische dingen geleerd en inzichten verworven over mezelf als groeiende ondernemer. Hartelijk dank voor je professionele advies en wakkerschudding op een efficiënte en begrijpelijke manier. Je helpt me meer te focussen op mijn bedrijfsvoering en -resultaten.


Wanneer jij in deze module instapt, dan kan ik jou garanderen dat:

  • je minder tijd zal verliezen aan de interne bedrijfswerking
  • jouw kantoor een fijnere werkplek zal worden
  • jouw computer goed georganiseerd en gestructueerd zal zijn
  • je alles veel vlotter terugvindt
  • je steeds zal weten waar en hoe nieuwe bestanden te bewaren
  • je niet langer gebonden bent aan je bureau om wat bij te werken (stel je voor.... ergens in een cocktailbar op een zonnige bestemming....)
  • je alles sneller en makkelijker bij de hand hebt
  • jouw bedrijf veel professioneler oogt wat je imago bij klanten en leveranciers ten goede komt
  • de samenwerking tussen medewerkers aanzienlijk zal verhogen
  • de algemene efficiëntie aanzienlijk zal verhogen
  • de stap die je nu zet voor jaren voordelen zal opleveren
  • je nieuwe inzichten zal hebben over time management en hoe je dit voor jezelf kan implementeren
  • je op mij kan rekenen voor verder ondersteuning mocht je dit wensen


Je investering is € 1.050 exclusief btw en inclusief de KMO-Portefeuille.

Het basistarief is € 1.500.


Ben jij er klaar voor?
Boek dan hier jouw traject voor het herstructueren van je bedrijf.


  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x