PERSONEELSZAKEN
WIL JE GRAAG EEN DREAMTEAM, MAAR JE WEET NIET HOE DIT TE ORGANISEREN?
Wat denk je, is dit herkenbaar voor jou?
- je bedrijf groeit en groeit en je moet dringend uitbreiden, maar je weet niet hoe je dit doet
- je bent bang de verkeerde mensen aan te trekken
- er komt heel wat administratie bij kijken, maar eigenlijk heb je geen idee wat dit juist inhoudt
- je wordt plots baas, maar hoe doe je dat
- er zijn zoveel verplichtingen, maar je kent ze niet
- ze zeggen dat personeel veel geld kost, maar hebt zelf geen idee hoe je dit moet becijferen
- je wil de beste baas worden, maar wat is dit dan en hoe doe je dat?
- je weet dat alle randzaken bij personeel heel belangrijk zijn, maar je denkt niet dat je het op je eentje kan
Wat jij zoekt, is:
- duidelijkheid over de stappen die je moet zetten om een goed georganiseerde en vlot draaiende personeelsdienst neer te zetten
- richtlijnen over hoe je dit praktisch aanpakt
- inzichten over de verschillende onderdelen en aspecten die voor jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn
- iemand die je bij elke stap bij de hand neemt, want je wil er niet alleen voor staan
M.B uit Aarschot:
Mijn man en ik hebben heel lang met ons tweetjes gewerkt, maar op een bepaald moment wilden we groeien en in onze activiteit kan dat enkel door het toevoegen van extra handjes, dus aanwervingen waren noodzakelijk.
Ik heb zelf een achtergrond in de zorgsector en de instap naar het bedrijf van mijn man was al een enorme bocht. De administratie en de planning zijn mijn verantwoordelijkheid en dat heeft me al bloed, zweet en tranen gekost. Laat staan dat er dan plots nog de verantwoordelijkheid over een medewerker bij kwam.
Tilly heeft me alles uitgelegd wat ik hierover moet weten en ze deed dat vanuit het gegeven van ondernemer. Uiteraard werken we samen met een sociaal secretariaat voor de loonverwerking, maar er zijn zoveel dingen die je zelf moet doen en en weten, dus kan je maar beter weten hoe je het moet doen.
We hebben ons goed kunnen voorbereiden en dat draagt ertoe bij dat wanneer we nog mensen willen aanwerven, dat alles al klaar ligt.
Wanneer jij in deze module instapt, dan kan ik jou garanderen dat:
- je een duidelijke personeelsstructuur zal hebben
- alle administratieve en contractuele gegevens klaar staan
- je makkelijk een bedrijfscultuur kan uitwerken
- je een goede basis hebt voor een vertrouwelijke samenwerking met teamleden
- je parate kennis er met grote stappen op vooruit gaat
- je zelf aan de slag kan met simulaties over en voor personeel
- je heel wat nieuwe templates in jouw huisstijl zal hebben
- de levensloop van een medewerker in je bedrijf volledig administratief en organisatorisch onderbouwd is
- jouw bedrijf veel professioneler oogt wat jouw imago bij potentiële nieuwe collega's ten goede komt
je alle nodige informatie aangereikt krijgt om van jou de beste people manager te maken.
jouw jouw bedrijf administratief en organisatorisch klaar zal zijn voor het moment dat de eerste aanwerving een feit wordt.
- de algemene efficiëntie aanzienlijk zal verhogen
- de stap die je nu zet voor jaren voordelen zal opleveren
- je op mij kan rekenen voor verder ondersteuning mocht je dit wensen
Je investering is € 1.050 exclusief btw en inclusief de KMO-Portefeuille.
Het basistarief is € 1.500.
Ben jij er klaar voor?
Boek dan hier jouw traject voor de personeelszaken of HR van je bedrijf.