DIGITALISEREN

Droom jij van een digitale administratie, maar het lukt jou niet alleen?

Wat denk je, is dit herkenbaar voor jou?

  • je wil graag overschakelen naar een vlottere administratie, maar je weet niet hoe je dit in de praktijk moet omzetten
  • je loopt tegen wat obstakels aan, niet in de minste degene die je zelf in de weg legt en blijft dan maar in rondjes draaien
  • je verliest veel tijd met het opvolgen van je administratie
  • je wil je bedrijf eindelijk digitaler maken, maar je weet niet hoe eraan te beginnen
  • je weet dat het hoog tijd is, maar denkt niet dat je het op je eentje kan


WAT JIJ ZOEKT, IS:

  • duidelijkheid over de stappen in je traject naar digitalisering die je moet zetten 
  • richtlijnen over hoe je dit praktisch aanpakt
  • inzichten over de verschillende oplossingen die op jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn
  • iemand die je bij elke stap bij de hand neemt, want je wil er niet alleen voor staan


M.R. uit Tervuren:

Mijn boekhouder heeft mij in contact gebracht met Tilly, want ik had het nooit gekund om in mijn eentje deze stap te zetten.

Het bedrijf dat ik van mijn vader overgenomen heb, draaide volledig op papier en dat is niet de beste oplossing voor de toekomst. Ik ben zelf niet echt sterk met computers, dus het vergt heel wat van mij om de omschakeling te maken.

Tilly heeft geholpen om dit stap per stap aan te pakken. We hebben eerst mijn bedrijf in kaart gebracht om van daaruit softwarekeuzes te maken die aansluiten bij wat mijn bedrijf nodig heeft én om een vlotte interactie met mijn boekhoudkantoor te hebben. Tijdens alle sessies heeft ze letterlijk naast mij gezeten om de volgende stap te zetten.

Het is een werk van lange adem en mogelijk wat vallen en opstaan, maar ik weet dat ik op Tilly kan terugvallen als het mij even niet lukt.



Wanneer jij in deze module instapt, dan kan ik jou garanderen dat:

  • je minder tijd zal verliezen aan je administratie
  • je steeds een goed beeld van je cijfers zal hebben
  • je veel vlotter met je boekhoudkantoor zal werken
  • je medewerkers veel efficiënter zullen kunnen werken
  • je niet langer gebonden bent aan je bureau om wat bij te werken (stel je voor.... ergens in een cocktailbar op een zonnige bestemming....)
  • je alles sneller en makkelijker bij de hand hebt
  • jouw bedrijf veel professioneler oogt wat je imago bij klanten ten goede komt
  • je boekhouder ander en nuttiger werk voor jou zal kunnen doen
  • de stap die je nu zet voor jaren voordelen zullen opleveren
  • je op mij kan rekenen voor verder ondersteuning mocht je dit wensen


Je investering is € 1.050 exclusief btw en inclusief de KMO-Portefeuille.

Het basistarief is € 1.500.


Ben jij er klaar mee dat je teveel tijd spendeert aan jouw facturatie en administratie? Schrijf je dan nu in.

  • {{ message }}
  • {{ bookable_message }}
  • {{ event_message }}

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x