IN TWEE MAANDEN VAN IDEALE KLANT NAAR EEN GOED AANBOD

INDIVIDUEEL BEGELEIDINGSTRAJECT

Wat denk je, is dit herkenbaar voor jou?

  • je bent wat uitgekeken op je product of je diensten en zoekt iets nieuws, maar je weet niet hoe je dit doet
  • je hebt het gevoel dat je product niet zo goed meer in de markt ligt
  • je bent bang dat als je niets aanpast, je uit de markt gewerkt zal worden
  • je weet niet goed wie je klanten zijn en het lukt je niet om je ideale klant te bepalen
  • de economie evolueert en je doet nog altijd wat je al jaren doet
  • je zit er zo diep in dat je enkel belemmeringen ziet en geen oplossingen
  • bij anderen lijkt het allemaal vanzelf te gaan, maar ik draai in rondjes
  • je weet wel welk doel je nastreeft, maar je ziet het pad ernaartoe niet
  • je weet dat je zal moeten schakelen, maar je denkt niet dat je het op je eentje kan


Iedereen komt in een fase van twijfel

Toen ik startte was mijn uitgangspunt dat ik ondernemers wilde helpen met de verwerking van hun administratie. Ik had thuis ervaren dat een zelfstandig vak en administratie niet altijd verenigbare begrippen zijn. Dus het concept van wekelijkse ondersteuning a rato van 4 werkuren kon niet mislukken.

Maar dan stap je in de realiteit en merk je dat de algemene klaagzang over de administratie toch niet zo luid is als het aanvankelijk klonk. Met andere woorden, ik ben heel erg uit mijn pijp moeten komen om ondernemers te overtuigen dat ik betekenisvol kon zijn voor hun bedrijf. Het ging niet zo vlot als ik gedacht had.

Dat deed me heel snel nadenken over de toekomst en hoe ik mijn kennis en kunnen op een andere manier ten dienste zou kunnen stellen. En sindsdien heeft het niet stilgestaan, want ook in de administratieve en organisatorische kant van het bedrijf staat er weinig stil. 

We hebben de voortdurende uitdaging om onszelf en ons product te challengen. Ook jij!
Je weet het dus wel, maar je zou niet weten hoe eraan te beginnen.


WAT JIJ ZOEKT, IS:

  • duidelijkheid over de stappen die je moet zetten om je aanbod te evalueren en/of herbekijken
  • richtlijnen over hoe je dit praktisch aanpakt
  • inzichten over de verschillende onderdelen en aspecten die voor jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn
  • iemand die je bij elke stap bij de hand neemt, want je wil er niet alleen voor staan


D.V. uit Wijgmaal:

Mijn activiteit is ietwat uniek in België en dat heeft ons geen windeieren gelegd. Met slechts een paar spelers op de Belgische markt is er altijd een mooi deel van de koek onze richting uitgekomen en dat ging op den duur redelijk vanzelf.

We sloten langdurige samenwerkingen met klanten af en zonder tegenbericht, bleef dat aanhouden.

Maar dan kwam corona en dat deed ons kaartenhuisje wankelen. We zagen de omzetten drastisch dalen zoals bij heel wat bedrijven, maar het lukte ons nadien niet meer om het  niveau van voordien te behalen.
Het leek of ons product niet meer nodig was op de manier zoals we het altijd aangeboden hadden.

Tilly helpt ons om onze kennis en kunnen om te plooien naar nieuwe oplossingen voor een nieuw type van klanten. We zaten zelf te diep in wat we wisten en kenden, dat we de opportuniteiten niet meer zagen.



In jouw persoonlijk begeleidingstraject is dat precies wat we gaan doen. 

Veranderingen bestaan er niet altijd uit dat je een berg verzet. Soms zit het in kleine verschuivingen, kleine aanpassingen die een wereld van verschil kunnen maken en nieuwe perspectieven bieden.

We brengen jou en je bedrijf in twee maanden tijd naar een verbeterd aanbod.


Wanneer jij in dit persoonlijke traject meestapt, dan kan ik jou garanderen dat:
  • je kritisch naar je huidig aanbod leert kijken
  • je op een totaal nieuwe manier naar markt en aanbod zal kijken
  • je je kan onderscheiden van de anderen
  • je leert hoe je jezelf steeds een stapje voor blijft
  • niet meer stilstaat bij wat is
  • je je business niet langer vanzelfsprekend vindt
  • je een techniek meeneemt die je steeds opnieuw kan gebruiken
  • je gaat kijken met een andere bril
  • je op mij kan rekenen voor verder ondersteuning mocht je dit wensen


WAAROM IK?

Ik ben gebeten en gedreven door het verbeteren van bedrijven, en voornamelijk de binnenkant ervan.

Het kan heel snel fout gaan als de interne werking van een bedrijf niet goed functioneert. 
Door systemen, door methoden, maar ook door mensen.

De beste oplossing zit in de juiste kruidenmengeling van deze drie aspecten.
Het is mijn missie om elk bedrijf te helpen naar de beste vorm die het kan aannemen.
De beste versie van zichzelf.

Stilstaan is achteruit gaan, een gezegde met heel veel waarheid.


Waaruit bestaat dit traject:

SESSIE 1 - ideale klant

  • de eerste stap is het bepalen van jouw ideale klant
  • in tegenstelling tot veel andere sessies starten we hier niet met een analyse van het bestaande, maar vertrekken we van een wit blad. We laten ons niet te veel beïnvloeden door wat is, maar door wat we willen bereiken


SESSIE 2 - aanbod

  • brainstormen over durven en doen; dat is de main tone van deze sessie. Geen enkel idee is te gek om op tafel te leggen.
    Denken in functie van mogelijkheden en niet in beperkingen brengt je een stuk verder.
  • vanuit de brainstorm filteren we haalbare producten en diensten die we verder vormgeven en finaliseren tot een marktklaar aanbod


SESSIE 3 - go to market

  • als er al een basis is om van te vertrekken, dan zijn het jouw cijfers, dus mocht je de module financieel dashboard nog niet gevolgd hebben, dan is het zeker een aanrader om dat eerst te doen.
  • we maken het aanbod marktklaar met alle wenselijke en nodige pijlers en plannen


FOLLOW-UP - 4x online

Jij bent de lead voor de follow-ups, ik ben je klankbord en je stok achter de deur!

We leggen deze online afspraken vast, maar jij kiest wanneer en zoals het voor jou past:

  • tussen de live sessies zoals je de takenlijst uit elke live sessie kort op de bal kan opvolgen
  • na de live sessies en dus ook nadat je van start gegaan bent met de nieuwe werkmethode 
  • combo van beide - tussen en/of na: je wil graag het moment afwachten om te bekijken wat jou het beste lijkt


Whatsapp support

Tijdens het traject ben ik slechts een berichtje verwijderd. Hier kan je gebruik van maken voor alle vragen die je doorheen je verbeteringstraject ervaart.


Je investering is € 836,50 exclusief btw en inclusief de KMO-Portefeuille.

Het basistarief is € 1.195.



Ben jij er klaar voor?
Boek dan hier jouw traject VAN IDEALE KLANT NAAR EEN NIEUWE AANBOD:

JA, IK DOE MEE



VEELGESTELDE VRAGEN:

Kan ik een kort gesprek met je inplannen om te horen of het zou klikken tussen ons?

Zeker weten. Ik vind het zelf ook belangrijk om te onderzoeken of ik jou echt kan helpen, want enkel een goede match geeft een goed resultaat.
Je kan een momentje in mijn agenda boeken via deze link.


Gaat dit mij wel lukken?

Je hebt de eerste stap al gezet en dat is de bewustwording dat je het moet aanpakken. Als het nodig is om wat trager te gaan, dan doen we dat. Als jij extra sessies nodig hebt omdat dit toch echt wel heel ver van jouw leefwereld af staat, dan is ook dat bespreekbaar. Belangrijk is dat je je bedrijf naar een betere werking kan brengen en de manier waarop we dit aanpakken, is aanpasbaar.


Zijn er verschillende betaalmogelijkheden?

Elk traject komt in aanmerking voor 30% subsidies van de KMO-portefeuille op het nettobedrag. Hierdoor is je eigen investering een mooi stuk lager.
Komt jouw bedrijf niet in aanmerking voor deze subsidie, dan is een spreiding tot maximum 3 betalingen mogelijk.


Kan dit traject over een langere periode dan twee maanden gespreid worden?

Dat is mogelijk, maar een vast ritme is belangrijk om alles onder de knie te krijgen. Soms is het beter om eventjes op de tanden te bijten omdat je weet dat je er achteraf de vruchten van plukt. Te lang op twee methodes en systemen werken, geven ook gewoon dubbel werk.


Kan ik gebruik maken van de KMO-Portefeuille? JA

Subsidies van de Vlaamse Overheid

Hallinto is geregistreerd dienstverlener (DV.O219845) van de KMO-Portefeuille en deze sessies komen in aanmerking voor de subsidie van 30% van de Vlaamse Overheid. 

Meer informatie over de KMO-P vind je hier.


HEB JE NOG VRAGEN?

Ik maak graag een half uurtje tijd voor je vrij om kennis te maken en je vragen persoonlijk te beantwoorden


Geen vragen meer, maar zin om eraan te beginnen?

IK SCHRIJF ME NU IN


{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x