in twee maanden naar een gestructureerd bedrijf

WIL JE GRAAG MINDER CHAOS IN JE KANTOOR,

MAAR HET LUKT JE NIET ALLEEN?


Wat denk je, is dit herkenbaar voor jou?

  • je kantoor is geen oorlogsgebied, maar vlot werken is er ook niet bij. Alleen, je weet niet hoe je hier structuur in krijgt 
  • je legt spullen van hier naar daar, je bewaart documenten her en der op je pc en blijft dan maar in rondjes draaien elke keer opnieuw
  • je wil je bedrijf eindelijk structureel efficiënter maken, maar je weet niet hoe eraan te beginnen
  • je weet dat het hoog tijd is, maar denkt niet dat je het op je eentje kan


Toen ik in 2008 mijn bedrijf opstartte, ben ik ook op onderzoek uit gemoeten

Ik kwam uit een internationaal bedrijf waar ik slecht een klein onderdeel van was. Het grotere plaatje van een volledig bedrijf kwam daardoor niet in mijn visier.

Het ontbreken van een goede structuur en systematiek neemt veel van je tijd in beslag die je aan andere taken zou moeten kunnen spenderen. En ik had geen overschot aan tijd. Het was dus een kwestie om snel te achterhalen wat zou werken. Gelukkig kon ik op eerdere werkervaringen terugvallen en de combinatie van verschillende elementen hebben me inzichten gegeven om tot een eenvoudige werkbaar systeem te komen.

Je verliest vandaag te veel kostbare tijd en je weet dus dat er weinig ontkomen is aan de nodige verandering. Dat je eerder vroeg dan laat ook stappen zal moeten zetten.
Maar je zou niet weten hoe in godsnaam eraan te beginnen.


WAT JIJ ZOEKT, IS:

  • duidelijkheid over de stappen in je traject naar een vlotte administratieve structuur die je moet zetten 
  • richtlijnen over hoe je dit praktsch aanpakt
  • inzichten over de verschillende oplossingen die op jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn
  • iemand die je bij elke stap bij de hand neemt, want je wil er niet alleen voor staan


H. Buffels uit Leuven:

Al jaren zeg ik thuis:

- ik kan niet filen omdat ik niet voldoende mappen heb. We kochten mappen.
- ik kan niet archiveren omdat ik niet genoeg kasten heb. We kochten kasten.
- ik kan niet opbergen omdat we geen plaats meer hebben voor kasten, We kochten .... nee, geen nieuw huis. Maar intussen namen de IKEA-rekken ons huis over: in onze bureaus, de waskamer, de logeerkamer, de slaapkamer, het rommelhok.

Dat werd pijnlijk duidelijk bij de voorbereidende oefening: het nemen van foto's van mijn werkplek, mijn bureaublad, mijn kasten, mijn archief... auch!

Achteraf was het lonend om mijn tijd te steken in het nadenken en uittekenen van een simpele voor-de-hand liggende filing structuur om me het leven nadien gemakkelijker te maken.
Elke dag slinkt de tijd die ik verlies met zoeken.

Ik heb praktische dingen geleerd en inzichten verworven over mezelf als groeiende ondernemer. Hartelijk dank voor je professionele advies en wakkerschudding op een efficiënte en begrijpelijke manier. Je helpt me meer te focussen op mijn bedrijfsvoering en -resultaten.






DIT IS JOUW STARTBLOK NAAR EEN 
VLOT WERKENDE STRUCTUUR

In jouw persoonlijk begeleidingstraject is dat precies wat we gaan doen. 
Ik onderzoek samen met jou de nood van jouw bedrijf alsof we op een tandem zitten. We brengen jou en je bedrijf in twee maanden tijd naar een nieuw niveau.







Wanneer jij in dit persoonlijke traject meestapt, dan kan ik jou garanderen dat:
  • je minder tijd zal verliezen aan de interne bedrijfswerking
  • jouw kantoor een fijnere werkplek zal worden
  • jouw computer goed georganiseerd en gestructueerd zal zijn
  • je alles veel vlotter terugvindt
  • je steeds zal weten waar en hoe nieuwe bestanden te bewaren
  • je niet langer gebonden bent aan je bureau om wat bij te werken (stel je voor.... ergens in een cocktailbar op een zonnige bestemming....)
  • je alles sneller en makkelijker bij de hand hebt
  • jouw bedrijf veel professioneler oogt wat je imago bij klanten en leveranciers ten goede komt
  • de samenwerking tussen medewerkers aanzienlijk zal verhogen
  • de algemene efficiëntie aanzienlijk zal verhogen
  • de stap die je nu zet voor jaren voordelen zal opleveren
  • je nieuwe inzichten zal hebben over time management en hoe je dit voor jezelf kan implementeren
  • je op mij kan rekenen voor verder ondersteuning mocht je dit wensen


WAAROM IK?

Ik ben gebeten en gedreven door het verbeteren van bedrijven, en voornamelijk de binnenkant ervan.


Het kan heel snel fout gaan als de interne werking van een bedrijf niet goed functioneert. 
Door systemen, door methoden, maar ook door mensen.

De beste oplossing zit in de juiste kruidenmengeling van deze drie aspecten.


Het is mijn missie om elk bedrijf te helpen naar de beste vorm die het kan aannemen.

De beste versie van zichzelf.


Waaruit bestaat dit traject:

OFFLINE SESSIES

In 3 praktische sessies van telkens 2 uren gaan we aan de slag met de materie, jouw vraagstukken, en jouw gewenste resultaat. Om dit mogelijk te maken voorzie ik je van instrumenten, templates, inzichten en waar nodig tools.
Tijdens deze sessies steken we de handen uit de mouwen zodat je met weinig huiswerk naar jouw werkvloer terugkeert.

De frequenties van deze sessie plannen we in samenspraak zodat het kan passen in jouw drukke agenda. Enkel wanneer je er echt tijd voor maakt zal het in realiteit beginnen leven.


FOLLOW-UP 

Naast de fysieke bijeenkomsten is het ook belangrijk om je gehoord te voelen. Deze online opvolgsessies van telkens 1 uur kan jij inplannen zoals het jou best uitkomt:

  • tussen de live sessies zoals je de takenlijst uit elke live sessie kort op de bal kan opvolgen
  • na de live sessies en dus ook nadat je van start gegaan bent met de nieuwe werkmethode
  • combo van beide - tussen en/of na: je wil graag het moment afwachten om te bekijken wat jou het beste lijkt


Je investering is € 1.050 exclusief btw en inclusief de KMO-Portefeuille.

Het basistarief is € 1.500.



Ben jij er klaar voor?
Boek dan hier jouw traject voor het herstructueren van je bedrijf.

JA, IK DOE MEE



VEELGESTELDE VRAGEN:

Kan ik een kort gesprek met je inplannen om te horen of het zou klikken tussen ons?

Zeker weten. Ik vind het zelf ook belangrijk om te onderzoeken of ik jou echt kan helpen, want enkel een goede match geeft een goed resultaat.
Je kan een momentje in mijn agenda boeken via deze link.


Gaat dit mij wel lukken?

Je hebt de eerste stap al gezet en dat is de bewustwording dat je het moet aanpakken. Als het nodig is om wat trager te gaan, dan doen we dat. Als jij extra sessies nodig hebt omdat dit toch echt wel heel ver van jouw leefwereld af staat, dan is ook dat bespreekbaar. Belangrijk is dat je je bedrijf naar een betere werking kan brengen en de manier waarop we dit aanpakken, is aanpasbaar.


Zijn er verschillende betaalmogelijkheden?

Elk traject komt in aanmerking voor 30% subsidies van de KMO-portefeuille op het nettobedrag. Hierdoor is je eigen investering een mooi stuk lager.
Komt jouw bedrijf niet in aanmerking voor deze subsidie, dan is een spreiding tot maximum 3 betalingen mogelijk.


Kan dit traject over een langere periode dan twee maanden gespreid worden?

Dat is mogelijk, maar een vast ritme is belangrijk om alles onder de knie te krijgen. Soms is het beter om eventjes op de tanden te bijten omdat je weet dat je er achteraf de vruchten van plukt. Te lang op twee methodes en systemen werken, geven ook gewoon dubbel werk.


Kan ik gebruik maken van de KMO-Portefeuille? JA

Subsidies van de Vlaamse Overheid

Hallinto is geregistreerd dienstverlener (DV.O219845) van de KMO-Portefeuille en deze sessies komen in aanmerking voor de subsidie van 30% van de Vlaamse Overheid. 

Meer informatie over de KMO-P vind je hier.


HEB JE NOG VRAGEN?

Ik maak graag een half uurtje tijd voor je vrij om kennis te maken en je vragen persoonlijk te beantwoorden


Geen vragen meer, maar zin om eraan te beginnen?

IK SCHRIJF ME NU IN


keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x