IN TWEE MAANDEN NAAR EEN DIGITAAL BEDRIJF

INDIVIDUEEL BEGELEIDINGSTRAJECT

Wat denk je, is dit herkenbaar voor jou?

  • je wil graag overschakelen naar een vlottere administratie, maar je weet niet hoe je dit in de praktijk moet omzetten
  • je loopt tegen wat obstakes aan, niet in de minste degene die je zelf in de weg legt en blijft dan maar in rondjes draaien
  • je wil je bedrijf eindelijk digitaler maken, maar je weet niet hoe eraan te beginnen
  • je weet dat het hoog tijd is, maar denkt niet dat je het op je eentje kan


Tot 2010 zat ik er ook mee

Ik heb ook niet altijd volledig digitaal gewerkt, dus ik weet hoe het voelt om vast te lopen.

Je hoort anderen vertellen over hoe vlot het bij hen werkt en welke vooruitgang ze gemaakt hebben sinds een paar kordate beslissingen

Je weet dus dat er weinig ontkomen aan is en dat je eerder vroeg dan laat ook stappen zal moeten zetten.
Maar je zou niet weten hoe in godsnaam eraan te beginnen.


WAT JIJ ZOEKT, IS:

  • duidelijkheid over de stappen in je traject naar digitalisering die je moet zetten 
  • richtlijnen over hoe je dit praktisch aanpakt
  • inzichten over de verschillende oplossingen die op jouw bedrijf van toepassing kunnen zijn
  • iemand die je bij elke stap bij de hand neemt, want je wil er niet alleen voor staan


M.R. uit Tervuren:

Mijn boekhouder heeft mij in contact gebracht met Tilly, want ik had het nooit gekund om in mijn eentje deze stap te zetten.

Het bedrijf dat ik van mijn vader overgenomen heb, draaide volledig op papier en dat is niet de beste oplossing voor de toekomst. Ik ben zelf niet echt sterk met computers, dus het vergt heel wat van mij om de omschakeling te maken.

Tilly heeft geholpen om dit stap per stap aan te pakken. We hebben eerst mijn bedrijf in kaart gebracht om van daaruit softwarekeuzes te maken die aansluiten bij wat mijn bedrijf nodig heeft én om een vlotte interactie met mijn boekhoudkantoor te hebben. Tijdens alle sessies heeft ze letterlijk naast mij gezeten om de volgende stap te zetten.

Het is een werk van lange adem en mogelijk wat vallen en opstaan, maar ik weet dat ik op Tilly kan terugvallen als het mij even niet lukt.


In jouw persoonlijk begeleidingstraject is dat precies wat we gaan doen. 

Ik onderzoek samen met jou de nood van jouw bedrijf alsof we op een tandem zitten. We brengen jou en je bedrijf in twee maanden tijd naar een nieuw niveau.


Wanneer jij in dit persoonlijke traject meestapt, dan kan ik jou garanderen dat:
  • je minder tijd zal verliezen aan je administratie
  • je steeds een goed beeld van je cijfers zal hebben
  • je veel vlotter met je boekhoudkantoor zal werken
  • je medewerkers veel efficiënter zullen kunnen werken
  • je niet langer gebonden bent aan je bureau om wat bij te werken (stel je voor.... ergens in een cocktailbar op een zonnige bestemming....)
  • je alles sneller en makkelijker bij de hand hebt
  • jouw bedrijf veel professioneler oogt wat je imago bij klanten ten goede komt
  • je boekhouder ander en nuttiger werk voor jou zal kunnen doen
  • de stap die je nu zet voor jaren voordelen zullen opleveren
  • je op mij kan rekenen voor verder ondersteuning mocht je dit wensen


WAAROM IK?

Ik ben gebeten en gedreven door het verbeteren van bedrijven, en voornamelijk de binnenkant ervan.

Het kan heel snel fout gaan als de interne werking van een bedrijf niet goed functioneert. 
Door systemen, door methoden, maar ook door mensen.

De beste oplossing zit in de juiste kruidenmengeling van deze drie aspecten.


Het is mijn missie om elk bedrijf te helpen naar de beste vorm die het kan aannemen.

De beste versie van zichzelf.


Waaruit bestaat dit traject:

SESSIE 1 - het fundament

  • We starten met een bondige analyse van je huidige situatie. Alle aspecten die hierbij belangrijk zijn, brengen we in kaart. Dit doen we in een live 1-op-1 gesprek, maar kan evenzeer uitgebreid worden met betrokken collega's en waar nodig nemen we ook externe partijen mee in het bad. We blijven hier niet te lang bij stilstaan, want wat er vandaag is, is louter een indicatief gegeven om de toekomst mee uit te tekenen.
  • We maken een schematisch overzicht van de wenselijke uitkomst en administratieve toekomst zodat je uiteindelijk komt te staan waar je wil staan. 
  • We verkennen de softwaremarkt onder andere via de zoekmachine IZZI BEAN


SESSIE 2 - kiezen en implementeren

  • de keuze zal mee bepalen of de leverancier betrokken moet worden bij de implementatie, zoniet maken wij jouw applicatie startensklaar
  • sowieso zullen wij de voorbereidingen treffen om de software te voeden en dit denkwerk doe ik samen met jou
  • je zal wat uitdagingen ervaren en mogelijk wat gestretched worden om naar je hoger niveau te stappen, maar geen nood, ik ben er voor jou!


SESSIE 3 - bestendigen

  • dit is de fase waarbij je nieuwe werking al in voege getreden is
  • tijd voor een eerste evaluatie door alle betrokken ogen
  • bijsturen, optimalisatie en afwerken 


FOLLOW-UP - 4x online

Jij bent de lead voor de follow-ups, ik ben je klankbord en je stok achter de deur!

We leggen deze online afspraken vast, maar jij kiest wanneer en zoals het voor jou past:

  • tussen de live sessies zoals je de takenlijst uit elke live sessie kort op de bal kan opvolgen
  • na de live sessies en dus ook nadat je van start gegaan bent met de nieuwe werkmethode en software
  • combo van beide - tussen en/of na: je wil graag het moment afwachten om te bekijken wat jou het beste lijkt


Whatsapp support

Tijdens het traject ben ik slechts een berichtje verwijderd. Hier kan je gebruik van maken voor alle vragen die je doorheen je verbeteringstraject ervaart.


Je investering is € 836,50 exclusief btw en inclusief de KMO-Portefeuille.

Het basistarief is € 1.195.


Ben jij er klaar voor?
Boek dan hier jouw traject voor het digitaliseren van je bedrijf.

JA, IK DOE MEE



VEELGESTELDE VRAGEN:

Kan ik een kort gesprek met je inplannen om te horen of het zou klikken tussen ons?

Zeker weten. Ik vind het zelf ook belangrijk om te onderzoeken of ik jou echt kan helpen, want enkel een goede match geeft een goed resultaat.
Je kan een momentje in mijn agenda boeken via deze link.


Gaat dit mij wel lukken?

Je hebt de eerste stap al gezet en dat is de bewustwording dat je het moet aanpakken. Als het nodig is om wat trager te gaan, dan doen we dat. Als jij extra sessies nodig hebt omdat dit toch echt wel heel ver van jouw leefwereld af staat, dan is ook dat bespreekbaar. Belangrijk is dat je je bedrijf naar een betere werking kan brengen en de manier waarop we dit aanpakken, is aanpasbaar.


Zijn er verschillende betaalmogelijkheden?

Elk traject komt in aanmerking voor 30% subsidies van de KMO-portefeuille op het nettobedrag. Hierdoor is je eigen investering een mooi stuk lager.
Komt jouw bedrijf niet in aanmerking voor deze subsidie, dan is een spreiding tot maximum 3 betalingen mogelijk.


Kan dit traject over een langere periode dan twee maanden gespreid worden?

Dat is mogelijk, maar een vast ritme is belangrijk om alles onder de knie te krijgen. Soms is het beter om eventjes op de tanden te bijten omdat je weet dat je er achteraf de vruchten van plukt. Te lang op twee methodes en systemen werken, geven ook gewoon dubbel werk.


Kan je  gebruik maken van de KMO-Portefeuille? JA

Subsidies van de Vlaamse Overheid

Hallinto is geregistreerd dienstverlener (DV.O219845) van de KMO-Portefeuille en deze sessies komen in aanmerking voor de subsidie van 30% van de Vlaamse Overheid.  

Meer informatie over de KMO-P vind je hier.


HEB JE NOG VRAGEN?

Ik maak graag een half uurtje tijd voor je vrij om kennis te maken en je vragen persoonlijk te beantwoorden


Geen vragen meer, maar zin om eraan te beginnen?

IK SCHRIJF ME NU IN


{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x