Administratie en organisatie van een klein bedrijf

Situering

Je hebt kleine onderneming en je verzorgt zelf de administratie van je onderneming. Of je hebt hiervoor je partner of een medewerker ingeschakeld

Deze training helpt je te evolueren van stapels papier en lege kasten naar een gestructureerde administratie.

Doelgroep

Beginnende of ervaren ondernemers en hun partners.
De administratieve medewerker in een kleine onderneming.

Een minimum aan administratieve voorkennis is wenselijk, maar geen vereiste.

Wat leer je in deze opleiding?

  • Eén structuur waarbinnen je je hele administratie kan beheren
  • Iets kunnen vinden is aangenamer dan iets te moeten zoeken
  • Een afgestemd klassement, of het nu op papier of elektronisch is
  • Overdaad aan papier schaadt
  • Hoe een kantoor organiseren waarin het aangenaam werken is
  • De juiste software voor de juiste toepassingen
  • Efficiënte luiheid
  • Praktische informatie die eenvoudig toepasbaar is in elke onderneming
  • Een goede basis voor een administratief gegeven
  • Orde en rust in je computer, je organisatie en je hoofd
  • Inzichten in bedrijfsprocessen en -documenten

Je stapt uit de training met een uitgewerkte structuur voor je eigen administratieve organisatie.


Tarief per persoon: € 325,00 btwe

(€ 227,50 met KMO-Portefeuille)



Planning

Starters van de maand

Ben je niet langer dan 4 maanden geleden gestart, dan is deze groep het meest aangewezen voor jou.

  • Maandag 3 augustus 2020 - 13u30-17u00
  • Maandag 7 september 2020 - 13u30-17u00
  • Maandag 5 oktober 2020 - 13u30-17u00
  • Maandag 2 november 2020 - 13u30-17u00
  • Maandag 7 december 2020 - 13u30-17u00


Open training voor alle ondernemers
  • Maandag 17 augustus 2020 - 13u30-17u00
  • Maandag 16 november 2020 - 13u30-17u00
  • Maandag 15 februari 2021 - 13u30-17u00
  • Maandag 17 mei 2021 - 13u30-17u00
keyboard_arrow_up

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x